Best i test!

2018_Kundeserviceprisen_Best i test_Bredbånd_Sognenett.jpg

Sognenett vann Kundeservicepris

Sognenett gjekk heilt til topps i årets prestisjetunge Kundeservicepris innanfor kategorien Breiband. Prisen vart tildelt under årets Call Center-dagane på Radisson Blu Plaza Hotel i Oslo.

Me er utruleg stolte over å vinna ein slik pris i konkurranse med store og dyktige aktørar. Tusen takk til alle kundane våre som har valt ein lokal tilbydar! Dykkar tilbakemeldingar gjer til at me heile tida kan utvikle oss og bli endå betre.

17 kategoriar, 153 kundesentre

Kundesenterprisen delast ut i alt 18 ulike kategoriar. I tillegg kårast årets kundesenter best i test. Den gjevaste prisen ble i år delt mellom vår TV-partnar, Get, og Chess.

Det er selskapet SeeYou som gjennomfører landets største blindtest for å kåre årets kundesentera. Dei sjekkar heile 153 kundesenter og alle vurderast ut i frå dei same kriteria.

2018_Kundeserviceprisen_Bredbåndsklasse.png

Poengscore for kategori Breiband 2018
(Tabell: SeeYou AS)