AirTies tilkoplingsproblem

Me har motteke tilbakemelding frå vår leverandør av AirTies om at det er blitt registrert utfordringar med produktet hjå enkelte kundar. Dersom du er ein av dei som opplever dette: me forstår at det er utruleg frustrerande. Problemet har høgste prioritet hjå produsenten AirTies, som jobbar på spreng med å finne ein løysing, og held oss oppdaterte inntil problemet er løyst.

Wifi-problema er identifisert til å ha ein samanheng med Android-oppdatering som rulla ut i desember 2017, som også har påverka mesh-løysing- og routarar frå andre leverandørar enn AirTies i tillegg. 17. januar fekk me også ein oppdatering frå vår leverandør av AirTies om at Google har no gått ut med ein offisiell stadfesting om at dei anerkjenner feil i deira Cast-programvare som påverker det trådlause nettverket. Dei har samstundes informert om at det kjem ein oppdatering til Android-telefoner som rullast ut via Google Play Services frå 18. januar.

Mellombels løysing

Ein omstart av den AirTies-boksen som er tilkopla fibermodemet vil gje ein mellombels løysing på problemet. Boksen kan bruke litt lengre tid på oppstart enn normalt.

Alternativt kan ein re-aktivere WiFi frå fibermodemet slik at ein kan kople seg til dette når det er naudsynt. Merk at du då vil ha to ulike nettverk med kvar sine passord for tilkopling.

Utsegn frå AirTies 28. desember 2017

Recently we have started receiving reports about internet connectivity loss of Wi-Fi devices that are connected to AirTies Mesh Extenders. The problem is new and started happening without any change on AirTies’ software. After initial investigation, we have identified that the issue started happening after a new Android version that was released in some markets on Dec 5, 2017. Various Wi-Fi connectivity problems with Android devices have been reported in online user forums and Google has noticed problems in the updated devices. With the new version of Android 8.1 release, some problems are intended to be fixed but WiFi connectivity problem is still reported to persist. Native Android devices like Pixel2  and Nexus are most frequently reported to have issues with Wi-Fi after Android 8.1 software update. Other Android phones, such as Sony XZ and OP5T, are reported to suffer from Wi-Fi connectivity issues after Android update. Other Mesh products from manufacturers like Netgear Orbi or linksys have been showing symptoms like stopping Wi-Fi, or even resetting when Android devices are connected to them. Here is a video of Bell/Sagemcom 5250 resetting itself when a Pixel 2 XL connected to it.

At AirTies, our engineering team is constantly working on identifying the root cause and implementing a fix for our Mesh extenders software that will resolve the Wi-Fi connectivity issue that is triggered by updated Android devices. As soon as we have a fix, we will be updating the software of our Wi-Fi Mesh Extenders. 

Peikarar

Digi.no: Problemer med wifi-nettet? Det kan skyldes apper med Chromecast-støtte (16.01.18)

PiunikaWeb: Google fixes Android 8.1 WiFi+VPN issue, but ‘unstable WiFi’ problem remains (21.12.)

Reddit: PSA: Using mobile data and wifi at the same time with Oreo might bypass WiFi and only use mobile data (05.09.)

Google Product Forums: Wifi connects, then drops on Oreo (27.09.)

Google Product Forums: Nexus 5X wifi problems after Oreo update (10.11.)

Xperia Support Forum: XZ Premium cannot reconnect to WiFi after Oreo (12.11.)

NetGear Community: Android 8 crashes Orbi (09.12.)

Video: Pixel 2 XL crashing Bell/Sagemcom 5250 modem (11.12.)

Google Product Forums: 8.1.0 WiFi connection issue (11.12.)

Google Product Forums: Pixel won't connect to Wifi since 8.1 update (13.12.)

Linksys Community: WRT32x and WRT3200ACM WiFi Issues (14.12.)